dimarts, 28 d’abril del 2020

DIJOUS, 9 D'ABRIL DEL 2020 (DIA XXVII)

Primer dia aparent de Pasqües, estic molt motivat, m’alce alegre i faig el llit i corrent vaig a la cuina a fer-me unes torrades amb tomaca. I trac dos ous de la nevera, ous dels bons, de la granja del meu iaio. Els trac perquè estiguen a temperatura ambient, perquè dins d’unes hores puguem fer allioli. Més tard, ma mare fa arròs amb llonganissa i pernil per a menjar, estaba molt bo. Més tard puge al nostre àtic per a fer exercici, açò de la quarantena em té el cos mort, no puc fer res, será per les galletes Tosta Rica que m'arrime per a berenar, però estic malament de físic. 

Hora de sopar, fem mon pare i jo allioli, però aquesta nit no hi hagut carn per a sucar l’allioli, ja que teníem encisam. Gràcies a déu mon pare va comprar pa.