dimarts, 28 d’abril del 2020

DIVENDRES, 10 D'ABRIL (DIA XXVIII)

El meu professor de saxòfon m’ha dit què fera la classe hui, li he dit que sí, quin remei!

Hui tinc ganes de fer moltes coses, llavors per la vesprada faré esport i em llegiré un poquet del llibre de València i un poquet de llibre de Castellà.

Tinc ganes de fer molt d'esport, perquè fa poc em vaig llegir un llibre que s’anomena Fitness emocional, aquest llibre parla de la voluntat i la motivació com a principal tema. El seu objectiu, amb la dieta i l’entrenament, tracta que no podem deixar de fer unes coses o altres depenent de la nostra seguretat o de la nostra voluntat. Aquesta autora ho compara amb un got d’aigua: quan el got està ple, nosaltres tenim moltes ganes de fer les coses i també va variant depenent l’ordre del dia i les coses que hem fet. L’autora el que vol dir és que no podem deixar que els objectius de la nostra vida es basen en la voluntat que tenim eixe dia.

Del PARDIETARI