dimarts, 28 d’abril del 2020

DIUMENGE, 12 D'ABRIL (DIA XXX)

Hui estic molt contenta, estic començant a fer-me una rutina d’esport i tinc moltes ganes de veure els resultats.

Aquest matí quan m’he despertat he parlat amb Joel i m’ha dit que hi havia una aranya a la seua habitació, li donen molta por les aranyes, i a mi em donen un poquet de repelús i com que Joel era l’únic que estava despert a la seua casa, li ha tocat agafar l’insecticida. Havia perdut l’aranya de vista, aleshores ha hagut de buscar-la.

Minuts després, quan ma mare ja estava al menjador va entrar a la meva habitació, es va quedar mirant cap al sostre i va veure una aranya. Jo vaig eixir de l’habitació, però com si no haguera un demà, i li ho he dit a Joel. Un muntó de coses ens passen a la mateixa vegada, no entenc per què.

Del PARDIETARI