dimarts, 28 d’abril del 2020

DIJOUS, 26 DE MARÇ DEL 2020 (DIA XIV)

Per a mi els dies de pluja no són tristos. Per a mi els dies de pluja són reconfortants i em fan sentir tranquil·la i en pau. Per a mi són alegres.

Hui plou. Hui és un d'aquells dies freds en els quals només t'abelleix estar en el sofà veient la tele o estar compartint temps juntament amb la teua família. Però jo no vull això, jo només vull ser a la meua habitació gaudint d'un bon llibre, escoltant la meua música o fins i tot estar ací, simplement tombada en el llit escoltant la pluja que colpeja les finestres i el sòl i que produeix un relaxant so que fa que t'oblides de tot. Mentre que vaig escoltant les gotes de pluja colpejar la meua finestra tracte d'imaginar-me aquella olor que apareix quan plou, ja que m'agrada molt.