dimecres, 6 de maig del 2020

DISSABTE, 28 DE MARÇ DE 2020 (DIA XVI)


"JAMES"
Dibuix de l'autor del text, tret del perfil de Deviantart
Hi ha passat un temps des de l’última vegada que vaig escriure. Hui fa un sol radiant, m’agradaria poder anar afora, la quarantena m’està afectant.
Per què em manarien a mi fer treball el dissabte a l’hora d’esmorzar? Almenys puc mirar per finestra… un pardal. 
Mare de Déu, m’he tirat tota la vesprada dibuixant i fent còmics, el meu perfil de Deviantart es va omplir de dibuixos en un tres i no res. La resta de temps he estat jugant videojocs. 
La meua casa de Minecraft que m’havia costat 30 minuts construir, va ser devastada per un creeper, com odie eixes coses!
Per altre lloc, també he estat jugant Bendy i la màquina de tinta, un joc en el que has d’escapar del teu antic lloc de treball. Té cinc capítols i estic atascat en el tercer. Hi ha una cosa que es diu el Proyectionista, o Thomas Connor per als amics, que va intentar matar-me vint-i-sis vegades i vint-i-cinc ho ha aconseguit. També en el mateix joc m’ha traït un àngel que em pensava que era el meu aliat. Però em va intentar matar i ha segrestat la meua mascota i esclau Boris el Lobo. Pobret, Déu sap que l’estarà fent eixa àngel.


Del  CORONATARI