dimecres, 22 d’abril del 2020

DILLUNS, 6 D'ABRIL DE 2020 (DIA XXIV)

Ver las imágenes de origen
Hui m'he despertat un poc trista, per això cada vegada que em pose d’aquesta manera, puge a la meua terrassa i llig un poquet amb alguna cançó que m’agrada. En aquest moment estic escoltant “Reina” de Miss Caffeina, i el llibre que estic llegint és “Todos deberíamos de ser feministas”, de l'autora Chimamanda Ngozi Adichie. Diu en un dels relats: 
"A mi em va impressionar en particular la teatralitat de l'home que ens va trobar un lloc per a aparcar aquella nit. Així doncs, mentre marxàvem, vaig decidir donar-li propina. Vaig obrir la bossa, vaig ficar la mà dins per a agafar els meus diners i li ho vaig donar a l'home. Content i agraït, l'home va agafar els diners que jo li donava, va mirar a Louis i li va dir:  
- Gràcies senyor!"

Aquest llibre es posa a pensar en totes les situacions que han hagut de passar sense cap mena d’ajuda. la resta del dia jugue amb la meua àvia, vaig a passejar amb la gossa i com no a jugar amb la pilota.