dilluns, 20 d’abril del 2020

DILLUNS, 13 D'ABRIL


Resultat d'imatges de mona de pascua en bunyol


Estat físic: bé.
Estat psicològic: sense ganes de fer res i avorrida al mateix temps.

Hui no tinc cap entrega i per això no faré res de deures perquè utilitze molt l’ordinador i quan es termine la quarantena eixiré de casa més cega del que estic i hauré de comprar-me unes ulleres noves.
En realitat, estic enyorant molt l’institut, les classes, els meus companys i els professors. Ara, els deures que ens demanen tots els professors són més que quan estem a l’institut i això no és que m’agrade molt, perquè a vegades no sé què fer primer. Però això és el que hi ha…

Hui vaig fer amb la meua família les mones de pasqua, que van estar riquíssimes! Normalment, féiem les mones i anàvem a algun parc per a berenar, però amb les circumstàncies dades, Hem hagut de menjar-les a casa com era d’esperar.