dimecres, 15 d’abril del 2020

DIJOUS, 2 D'ABRIL DEL 2020 (DIA XX)

Hui dijous he fet una xicoteta reflexió. Jo pense que ho estic passant malament per no poder eixir, perquè tinc molta tasca, perquè m'avorrisc, però ara pense en aquelles dones que són maltractades pels seus novis/marits, aquells xiquets que també són agredits per les seues famílies i han d'estar tot el dia amb ells a casa, les famílies que no tenen diners per a menjar, ja que estan tots els familiars en l'atur i situacions molts pitjors que la meua, i això em fa sentir molt egoista, perquè si per un moment et poses en la pell de qualsevol situació d'aquest tipus, em fa sentir molt malament, perquè jo em queixe d'excés de tasca, no poder veure les meues amigues i d'aquesta manera, m'adone que són ximpleries comparat amb les que he dit abans.