dimecres, 8 d’abril del 2020

DIMECRES, 1 D'ABRIL DEL 2020 (DIA XIX)

No entenc com hem pogut arribar a aquesta situació. Com és que un bitxet tan xicotet haja sigut capaç de deixar-nos a tots empresonats a casa.

Són dies molt raros, fem quasi tots els dies les mateixes coses, els deures, jugar un poquet… i pensar.

Jo pense en la meua mare i tinc por. Ma mare treballa d'infermera a l'hospital, tenint cura del pacients infectats de coronavirus. Tinc por perquè no vull que es contagie del virus.

Cada dia ens conta situacions molt estressants i jo patisc, em fa molta pena la gent que està ingressada i els iaios que no tenen companyia. Ma mare diu que les infermeres telefonen els seus fills
per telèfon i així parlen amb ells, és estressant aquesta situació.

Espere que tot passe prompte i torne la normalitat a les nostres vides.

Del DIARI D'UN PRESONER